Schweig | Healthy Marketing | Werkwijze
96
page-template-default,page,page-id-96,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Naast de 3 speerpunten waar naar mijn idee nog veel te ontwikkelen is: Patient Centraal | Voeding & Gezondheid | Marketing Organisatie werk ik altijd vanuit de volgende uitgangspunten die je zult herkennen in de manier waarop ik werk:

 

Luisteren | Simpelheid | Geluk

Wat zijn de geheimen van het echt luisteren? Hoe pas je de kunst van het echt luisteren toe? Wat zijn de dieperliggende behoeften van de klant?

Hoe kun je complexe zaken vertalen naar simpele en effectieve oplossingen?

En uiteindelijk is het streven om met waardevolle oplossingen te komen die leiden tot de verhoging van de kwaliteit van leven en een stukje geluk. Pas wanneer je weet wat de kwaliteit van leven en geluk bepaalt kun je daaraan werken.

 

Ik verdiep mij in deze onderwerpen en deel de kennis hierover ter inspiratie regelmatig op deze website, Facebook en Linkedin.

 

Luisterend en sparrend werken aan simpele oplossingen die zinvol zijn voor patiënt/klant.

IMG_8837

Luisteren


Door af en toe te zwijgen en echt te luisteren kun je tot de kern komen en mooie ontdekkingen doen.

insanely-simple-cover-500px

Simpelheid


Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld. Altijd op zoek naar simpele oplossingen.

Geluksprofessor-260×300

Geluk


Geluk: in hoeverre bepaal je dat zelf? En in hoeverre kan een dienstverlening/product bijdragen aan geluk?