Schweig | Healthy Marketing | Portfolio categorieën Patient centraal
336
archive,tax-portfolio_category,term-patient-centraal,term-336,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Vanaf oktober 2020 ondersteun ik de Associatie Hospicezorg Nederland (AHzN) bij hun positionering en communicatie in relatie tot hun public affairs strategie dat gericht is op het garant stellen van de continuïteit en toegankelijkheid van hoogwaardige hospicezorg in Nederland....

Sinds september 2019 geef ik regelmatig de marketingmodule binnen de post HBO opleiding Bedrijfskunde Zorg en Welzijn. ...

Periode: juni 2016- jul 2017 Planetree Nederland helpt zorginstellingen om mensgerichte zorg in alle lagen van de organisatie te realiseren. Planetree Nederland bestaat ruim 10 jaar in Nederland en heeft een Amerikaanse oorsprong. Ruim veertig jaar geleden is de organisatie in de US gestart. Ik help Planetree...

Sinds begin 2018 ben ik lid van de Cliëntenraad van het Spaarne Gasthuis. Ik stimuleer en ondersteun het ziekenhuis om patiëntparticipatie zoveel mogelijk in de organisatie te verankeren. ...

Periode: sept 2015 - juli 2018 Voor het ambitieuze en ondernemende High Care Hospice Bardo in Hoofddorp ben ik gevraagd om meerjarenplan, why, visie, missie en positionering aan te scherpen en te ondersteunen op het gebied van productinnovatie en marketing-communicatie. Daarnaast heb ik als kwartiermaker het Leerhuis...

Periode: juli 2015- juli 2016 Stichting Dilemmaboek heeft een tweede boek uitgegeven. Na het thema vrijwillige levensbeëindiging is het thema Alzheimer als dilemma naar voren gebracht, waarbij 6 Alzheimer patiënten worden gevolgd in hun dagelijkse leven en worden de dilemma's zichtbaar waarmee zij geconfronteerd....