Schweig | Healthy Marketing | project zolang ik er ben; alzheimer en het dilemma van de vervliegende geest
Alzheimer, Dilemma, Stichting Dilemmaboek, Dementie
281
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-281,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Stichting Dilemmaboek: marketingcommunicatie & organisatie

Categorie
Dementie, Mensgerichte zorg, Patient centraal, Patiëntparticipatie
Tags
alzheimer, dementie, gezondheid, marketingcommunicatie, ondersteuning, zorg
Over dit project

Periode juli 2015 – juli 2016

‘Zolang ik er ben. Alzheimer en het dilemma van de vervliegende geest.”

Stichting Dilemmaboek heeft een tweede Dilemmaboek uitgegeven. Na het thema vrijwillige levensbeëindiging is het thema Alzheimer als dilemma naar voren gebracht. 6 Alzheimer patiënten worden gevolgd in hun dagelijkse leven en de dilemma’s waarmee zij geconfronteerd worden gedeeld. Kunst en cultuur spelen daarbij een belangrijke rol om het gesprek over Alzheimer aan te gaan.

Schweig | Healthy Marketing heeft een adviserende en ondersteunende rol in de marketing, communicatie en social media strategie & uitvoering bij dit project.
Belangrijkste resultaten: goede contacten Alzheimer Nederland, projectteam organisatie, optimale social media inzet.