Schweig | Healthy Marketing | Hoe herkenbaar
368
post-template-default,single,single-post,postid-368,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Hoe herkenbaar

Hoe herkenbaar

Sinds ik in juni concreter met mijn ideeën aan de slag ben gegaan merk ik dat mensen enthousiast worden van de onderwerpen waar ik mee bezig ben.

Stichting Dilemmaboek is met een boek over Alzheimer bezig en ik vind het erg leuk om hun te helpen bij hun social media strategie en uitvoering. Hier staat de beleving van de Alzheimer patiënt meer dan centraal. Alles draait om hoe zij hun ziekte ervaren en hoe zij hiermee omgaan.

Bardo, een heel bijzonder hospice in Hoofddorp doet alles om de laatste levensperiode van iemand nog echt om het leven te laten draaien. Mooi om te zien en te horen dat juist dit de insteek is.

Mijn fysiotherapeut vertelde me dat zij bezig is om een nieuwe activiteit op te zetten binnen de praktijk. Gericht op preventie, het voorkomen van blessures door een juiste balans, houding en spiergebruik, waarbij ook voeding een belangrijke rol speelt.

Mooi om op deze manier in gesprek te komen met veel bevlogen mensen met prachtige ideeën die op verschillende manieren vorm krijgen.