Schweig | Healthy Marketing | Purpose case en betekeniseconomie
17198
post-template-default,single,single-post,postid-17198,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Purpose case en betekeniseconomie

Purpose case en betekeniseconomie

Hoe toevallig was de ontmoeting met Matthijs van Bobeldijk vorige week. Hij woont dichtbij, heeft kinderen op de school waar mijn kinderen ook komen. We raakten in gesprek en wat blijkt?

Matthijs is druk bezig met het schrijven van een boek over wat hij noemt de purpose case. Een nieuwe invalshoek voor het business model canvas speciaal bedoeld voor bedrijven en organisaties die impact willen maken. Betekenisvolle bedrijven die op zoek zijn naar  invalshoeken om hun business op te tuigen en werkbaar te laten zijn.
Hierbij wordt bijvoorbeeld gekeken naar:
– vernieuwende samenwerkingsvormen
– hoe het beste impact te maken?
– nieuwe kijk op financiering

Matthijs is nog hard aan het werk om het boek af te ronden. Het zal niet lang meer duren voordat het boek op de markt komt.
Ik geloof heel sterk in deze nieuwe invalshoeken en ga binnenkort een masterclass bij Matthijs volgen.
Wie weet kan dit ook jouw organisatie helpen. Ik ga kijken of ik hiermee ook mijn klanten in de zorg zou kunnen helpen.

Meer informatie volgt!  Je kunt nu al masterclasses bij Matthijs volgen.

En ik ga er dus ook vast meer mee doen.