Schweig | Healthy Marketing | opdracht hospice bardo marketingcommunicatie
15629
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15629,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Hospice Bardo: marketingcommunicatie, positionering & innovatie

Categorie
Leerhuis, Patient centraal, Stichting Vrienden
Tags
gezondheid, innovatie, patient centraal
Over dit project

Periode: sept 2015 – juli 2018

Voor het ambitieuze en ondernemende High Care Hospice Bardo in Hoofddorp ben ik gevraagd om meerjarenplan, why, visie, missie en positionering aan te scherpen en te ondersteunen op het gebied van productinnovatie en marketing-communicatie.

Daarnaast heb ik als kwartiermaker het Leerhuis van Bardo verder geprofessionaliseerd.

Belangrijkste resultaten: de Bardo placemat (visie/missie/ why), strategische aanpak programmering Leerhuis, backoffice verbeteringen Leerhuis, marketingcommunicatie optimalisatie, positionering richting gehele palliatieve zorgtraject, versterking samenwerking partijen.